29 mars

Morgon
 
Härlig sovmorgon började jag hela dagen med.
 
Sen blev det så att Lea skulle igenkligen bara jobba på kvällen så vi skulle hitta på någonting, men hon behövde jobba på dagen istället då det var ett dödsfall i hennes familjs släkt.
 
Men fick på morgon ett text av en new au pair från Colombia, så vi bestämde att vi skulle träffas på dunkin donuts kl 12, så blev att gå och fixa sig lite sen blev det att gå till dunkin dounuts (ca 20-30 min) i regn lol
 
Mary hette hon och hon var jätte trevlig, vi pratade på ganska mycket. :)
 
Min lilla muffins lol
 
Jag och Mary
 
Sen så e det så att Marys riktiga kompis från Colombia e också en au pair och hon bor i Mameroneck precis som Mary (lite coolt) , så fick träffa henne också super snäll söt tjej som heter Sara och hon har varit i USA i 2 och 1/2 år .. ganska länge men vi pratade på och sen bestämde vi att vi ska träffas snart igen.
Lite läskigt bara , Sara e ganska like Pelin eller hennes syster , så saknar henne lite extra mycket då jag tittar på Sara lol
Saknar min pelin vääldigt mycket <3 plus alla andra fina vänner (Michelle) borta i sverige ,
 
Jag och Sara
 
Efter det så var Sara så snäll och skjutsade hem mig då det hade börjat spö regna lol
 
Väl hemma blev det att bara ta det lungt och skön och läsa en bok och titta på lite tv, sen när Lea då var ledig på kvällen så kom hon ock plockade upp mig vid åtta för att åka till Mameroneck för lite frozen yogurt at Cherry tree :)
Min fina underbara Lea
 
Sen då det fortfarande spö regnade så sprang vi tillbaka till bilen efter den goda efterrätten och körde till Dunkin , för kafe för Lea och sen körde vi hem till mig, och så tittade vi på en film hemma hos mig.
Blev en brittis film så vi kan träna på våran britiska acent haha tills vi ska åka dit, planerade också lite för framtiden ;)
Blev att också äta lite Skittles :)
 
Jag och min fina vän <3
My Beautiful Carrot friend <3
 
I never have a boring time with you honey :) <3
 
Efter filmen så åkte Lea hem och för mig blev det att gå och titta på lite tv (min tv i mitt rum funkar igen :) ) sen blev det att sova, blir att gå upp tidigt då Anna, Jag och Lea ska ha värsta shopping dagen i morgon :)
 
jiiiaaaddååå
 
 

Kommentera här: