3 juni

Morgon
 
vaknade upp och gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, sen blev det att skjutsa Bill och Connor till tåget och sen hem och hämta Kate , och sen skjutsa henne till skolan.
 
Väl hemma igen så tittade jag och Char på lite tv , innan det var dags att skjutsa henne till skolan.
 
Väl hemma igen så blev det att städa mitt rum och bädda sängen, plus ringa och så  om mitt brev jag fick igår av ISM, då något har blivit fel och dem säger att jag behöver betal skatt , fast jag inte behöver det. Tyvärr kunde dem inte hjälpa mig så blev att ringa min area director och så, så jag hoppas att det kommer lösa sig nu..
 
Sen efter allt ringade så tog jag min cosmo, som kom igår och satte mig ute i solen och läste med lite choklad (inte det bästa att äta choklad ute när det e 28 grader lol) ;)
 
Sen sms Lea mig och frågade om jag ville gå på en liten promenad , med henne och Luke, så tog med Cody och så mötes vi upp vid Cvs och sen gick vi till wallgrens och köpte vatten då det var så varm och Cody var så trött
 
Min fina Lea och lilla Luke :) <3
 
Blev bara en liten promenad då Lea behövde hem och jag med, halva vägen hem fick jag bära Cody då han var så trött, min sötis <3
 
Sen blev det att hämta Char från skolan, och väl hemma tog hon på sig tennis kläderna, medans jag fixade lite frukt till henne och sen blev det att åka iväg till short cluben för tennis :)
 
Satt i skuggan och läste 
 
Char i blont hår
En liten del av short cluben
 
Sen blev det att åka hem, väl hemma så matade vi hundarna, tog dem ut och dukade bordet och fixade grönskaer och så, sen när Kelli och Connor kom hem så lagade Kelli mat medans jag och Char lekte och byggde med lego.
 
Sen efter midadgen, så gick jag ner och duschade och sen klockan åtta , åkte jag och plockade upp Lea, sen blev det dessert och massa snack på Cherry three i Mamaroneck :)
 
Sen blev det att åka till Starbucks, Lea behövde lite kaffe ahaha, satt där tills dem stängde vid 10, så då åkte vi hem och sen satt vi en stund i bilen utanför Leas hus och pratade.
 
Sen blev det för Lea att gåin och för mig att köra hem.
 
Väl hemma blev det att borsta täänderna och skriva blogg innan det var dags att sova
 
Satte också upp 2 nya bilder i mitt rum ;) haha
 
Onsdag i morgon
 
JIIIAAADÅÅ
 

Kommentera här: