28 juni

Morgon
 
Vaknade upp hemma hos Lea, tidigt då hon skulle med ett tåg till Grand central och senare så skulle hon till niagara falls med Melaine och liz :)
Vi åt en liten frukost och sen gick jag med henne till tåget, blev att säga hejdå, då jag åker till Miami imorgon så kommer inte se henne på ca nästan en vecka 
Leas hus
 
Sen så blev det att gå hem, när jag gick hem så tog jag lite bilder på Larchmont, kan inte fatta att jag snart ska lämna denna underbara stad 
 
Väl hemma (då det blev en sådan tidig morgon) så duschade jag och sen tog jag en liten tuplur , tills det var dags att gå till tåget och ta tåget till NYC och möta upp Anna.
Vi köpte lite att äta , frukt och jag köpte gurka bitar :)
Sen gick vi till Central park för att bara chila , då vi hade med solkräm och filt att ligga på
our beautiful NYC <3
 
Sen låg vi där i solen hela dagen och bara tog det lungt, pratade och solade :)
 
Sen blev det att ta tåget hem och väl hemma så blev det att gå till våran chines resturang och möta upp min familj och ha dinner där (sista dinner before all of us go away tomorrow)
Sen väl hemma hade vi en mysig kväll med att titta på film tillsammans (Lego movie) 
Innan det vra dags för oss alla att gå och sova :O ny dag imorgon right 
 
Bild på mig och min lilla cup cake , kommer sakna min Char så mycket nu när hon åker till sleepover camp i 4 veckor och Katie i 7 veckor,... hur ska jag klara mig utan mina fina tjejer?? <3
 
 
 
Nu dag i morgon, ska ju flyga till Miami och träffa min riktiga familjer (eller ja en del av min riktiga familj ) <3 
Entligen träffa mmin fina stora syter , nu har jag inte sätt henne på 9 månader och jag ska säga er det e en lång time utan stora syster <3
 
Jiiiaaaaddåååå

Kommentera här: