21 juni

Morgon
 
Vaknade upp av sms av en vän, fast jag skulle börja senare men men haha
 
Så blev gå upp och äta lite frukost och sen jobba.
 
Jag fick en liten fot massage/pediky från min lilla char(hon tycker det e jätte kul, och lekar att hon har ett spa i hennes rum, så man får gå dit och beställa tid, och jag brukar ge henne lite godis som betalning hahah sötis)
 
Sen så var vädret så fint så jag och char bestämde oss för att ha picknink (lunch) ute
Vi skulle ha turky and cheese sandwish men blev bara turky och chesse då vi inte hade något bröd lol
Sen stuttsade char på trampolinen och jag tof selfies i solen lol
 
 
 
Sen så spelade jag och char tennis, eller hon försökte lära mig tennis :p
 
Cody var också ute med oss
 
Sen så e det så att Char behövde ett nytt tennis rack, så när Bill kom hem från var han nu var så åkte vi tre till New Rochelle fast första så stannade vi upp på ett glass ställe imellan larchmont och New rochelle, dem har den godaste mjukglassen(alltså när jag man äter mjukglass då e det verkligen sommar)
 
Sen så åkte vi till New Rochelles sport affär :)
Char provade en massa rack, men hittade sen ett purple som passade henne perfect :)
Sen köpte vi också tugummi , som e det bästa tugummit ever , sa Bill och char och dem bara vi måste köpa så du kan få prova det Matilda haha söta dem e och Ja , det var vääääldigt gott lol :D
 
Sen hemma igen så spelade jag och Char mer tennis och sen var det dags för henne att packa, då hon och Kelli plus hennes scout grupp, plus mammor, ska bo på en båt i city och sova över inatt (Kelli såg inte alls framemot det lol) 
Så jag hjälpte Char att paka och sen efter det så tog jag det lungt med lite HIMYM i min säng (och ja jag somande lite) sen frågade Bill mig och jag ville ha någonting då han skulle beställa mat till sig  och Kate och hennes vän Clove, så sen blev det dinner med dem, mat från Buffalo Wings , sååå got hade slappy joe burager och pommes :)
nällt av min familj att dem frågar mig om jag vill ha något då dem beställer mat, har hört av en massa au pairer att när deras familj beställer mat så brukar dem inte beställa or ens fråga au pairen om dem vill ha något, säger bara har verkligen BÄSTA FAMILJEN EVER <3 
I love my(American) family <3 
 
Sen senare på kvällen så kom Laura över för film, fast blev ingen film då vi satt och pratade till klockan var 2 på natten haha vi hade sååå mycket att prata om plus hon e helt underbara laura och du kan prata med henne om allt så härlig att man har en sådan bra kompis :) <3
 
Sen efter det blev det att sova var väääääldigt trött (inte så konstigt)
 
Sndag i morgon, ska möta upp Laura och kanske bio på kvällen... vi får se ;)
JIiiiaaadåå
 

Kommentera här: