16 juni

God morgon
 
Vaknade upp och gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, sen skjutsade Bill Kate till skolan, så blev att titta på lite Cake boss med min Char
 
Sen så skjutsade Bill Char till skolan (Connar har ju sommarlov så han sov)
 
Jag tog bilen till white plains för att byta några grejer på victoria secret, men när jag vra i white plains så får jag ett sms av Bill att han behöver bilen (fast han sa att han inte behövde den när jag frågade) så var bara att åka hem.
När jag e väl hemma så ser jag Bill och han berättade att hna använde Kellis bil , han såg den inte först då den var ganska långt upp på våran drive way... Blir man lite ireterad eller, kunde han inte skicka ett sms och berätta det för mig, (blir att åka och byta grejerna senare i veckan.) men men
 
Så väl hemma så tog jag min bok och satte mig ute och läste hela dagen
 
Tills Kate ringde och ville ha skjuts hem, så blev att hämta henne och sen, när Kate pluggade (för sina finals imorgon) så satt jag med henne och fixade med en grej.
 
Sen när hon var klar med pluggandet så satt vi och chillade och pratade och så.
 
Sen hämtade Bill char och hon viade mig sin trädgård, då vi har haft planterare som har fixat och donat idag.
super fint, kommer växa, pumpor, cucumber, tomater och mer...
 
Sen åt vi dinner (tacos) och efter att ha städad upp efter maten så tog jag det lite lungt och läste ut min bok, och sen blev det sesoe premiär av foster och hade lite glass då :)
Efter det så skrev jag blogg och sen blev det att släcka lampan 
 Tisdag i morgon , plus e själv med tjejerna imorgon 
Jiiiaaadååå

Kommentera här: