2 juli

Morgon
 
Blev tidig morgon , och ner och äta frukost (bagel idag mums) och sen upp och fixa oss och sen åka iväg med bilen, då vi idag ska åka till Evergleds och åka båt tur i evergleds och hoppas se en alligetor :)
 
Så blev det att åka bil lite tills vi kom fram till evergleds, men det var lungt
en fin schmetterling jag försökte ta kort på haha :)
 
sen blev det att kliva i båten, var lite rädd (då båten var liten och så) så jag och mickis satte oss i mitten :)
Min fina mickis <3 love you <3
Pappa och frida <3
 
Sen blev det ut och åka, vra jätte coolt, vi fick lite regn då vi fick stanna och vänta till det försvan och sen fortsatte vi, vi såg två alligatorer och fåglar och så. Det var riktigt coolt, plus våran guide var cool, riktigts härlig accent och så
Våran guide
Riktigt coolt
ALLIGATOR !!!  (Och pappas arm lol)
Pappa framför båten vi åkte i :)
Sen fick vi hålla i en alligator bebis som var 1-2 veckor, riktigt coolt haha
 
jag
Frida (big sister)
Pappa och mickis (Mikaela)
Lisa
Bara Pappa :)
Sen så hade dem en liten show med alligators och ormar, och skölpaddor(när ormen kom fram så satt jag och Mickis längst upp långt bort från ormen då vi e rädda för ormar)
 
big man
Skämt bild vi tog i början, vi gillade den så mycket så vi köpte den och ska hänga upp den i nya huset :)
 
På det stället så kunde man också äta, men vi hittade inget vi gillade lol
 
så vi skulle till en nationall park, men stannade på vägen och åt och jag Frida och Lisa åt Alligator kött, super duper gott :)
 Sen fortsatte vi till en nationall park, där man kunde se små kryp och alligatorer och ormar, men då det var hög tid med myggor, och då jag och Mickis e lite känsliga för myggbet så blev det för oss att bara gå liten bit och sen gick vi tillbaka till bilen då myggen var som GALNA 
 
sen blev det att åka till ett shopping galleria och tittade runt lite, fick en liten sommar presnet från Mickis och Lisa, halsband och örhängen från guess :)
 
haha titta vad jag hittade haha tyvärr hade dem ingen Harry (kanske bra för min resväska) lol
Frida hittade en skylt hon gillade lol
 
Sen blev det att åka hem och fixa oss alla då det var min sista kväll där, så vi klädde upp oss och sen fick jag välja var vi åt, så då blev det chines :)
 
Familj <3
Syskon kärlek <3
 
Sen blev det chines mat :) mums
 
Fried ris and chicken (but not as good as the one in larchmont )
 
Efter det så handlade vi lite vatten och kex
Pappa och alla fish kex
 
 
Sen blev det att gå hem och sova alla vra trötta plu min sista dag i Miami och sista dagen med familjen på några månader :)
 
JIIIAAADÅÅÅ
 
 
1 Daniella 🌙:

skriven

när du skriver pappa, det din pappa eller värdpappan?

Svar: Hi , när jag skriver pappa, så menas det min pappa och min värderpappa kallar jag för hans namn (som e Bill)
Matilda

Kommentera här: