13 juli, Niagara falls

Morgon
 
vaknade upp tidigt Anna och jag, och sen gick vi till ett ställe, inte så lång från vårat motel för frukost buffet,  inte alls så gott men mne'
 Sen blev det att gå tillbaka till motellet och cheka ut och sen blev det att sätta sig i bussen, och sen åkte vi till ett ställe där man kunde se en 3d filrm om niagara falls, men vi bestämde oss för att inte se den så vi chilade där och tittade i en affär och gissa vad jag hittade, typ världens sötaste leksak som jag hade när jag var yngre, se om någon kommer ihåg den här :)
Sen blev det att åka till Båten som e så känd man ta vid Niagara falls
Då det e så mycket vatten så får man dessa hm fina ponshos haha , röd denna gång
 
För två år sen i niagara falls fast på amerikanska sidan
 och nu  (har inte ändrat mig alls lol)
 
 
Niagara falls from Canada sides
Söta små tomtar haha
 
 
 
Sen så tittade vi p den fina utsikten och tog mer bilder haha
 
Sen så åkte vi till ett slags utsikts torn (skylon tower), där man också kan äta, (e känt då det rör sig när man äter där så man ser hela niagara falls) fast att betala 35dollar kände inte Anna och jag, så vi åkte bara upp i tornet för utsikten och mer bilder
 
amazing utsikt här uppeifrån för Niagara falls
 
Sen blev det lunch nere i tornet på starbucks, frappe och citron cake yummie :)
 
Sen blev det att sätta sig i bussen igen och åka hem till NyC , men första hejdå till niagara falls och Canada
 
och så självklart så vra det ju FIFA final och vi fast på en buss i 8-9 timmar, men hade en vän som smsade och berättade hur det gick plus vår fina tyska Lea såklart, men vi fick göra som på den gamla goda tiden och lyssna på det på radion, funkade lika bra plus så hade vi skittles :)
Men tyvärr så dog min radio app när det var ca 4 min kvar av matchen, men vi hade snälla vänner som smsaded och berättade att GERMANY vann whoop whoop (e ju från europa såå) Gissa om Lea var glad :)
 
Sen dog min mobil, så inga mer bilder, men vi sov typ resten av buss turer, stannade för liten dinner pause (taco bell) sååå gott haah sen var vi enkligen i nyc, så då blev det att ta tåget hem till Larchmont (pelham för anna) och sen traska hem. var ju såklart ingen hemma, så lite mörkt och läskigt men det gick, blev lite tv innan jag somande sött.
 
Thank you sooo mych my beautifl pepperoniii for a awesome trip , love you and im so happy we could do this trip together, we were really happy campers lol hahha <3
 
Jiiiaaadddååå
1 Daniella 🌙:

skriven

gud vad coolt att du fick se det irl :D

Svar: Ja det e super vackert, fast det var min andra gång , då jag har vart där 2012 med min familj, men det e lika vacker och häftig alla gånger, rekommenderar starkt att åka ditt och uppleva det :)
Matilda

Kommentera här: