10 juli

Morgon
 
vaknade upp och åkte och hämtade upp Lea och sen kom Anna och så hade vi lite frukost och prat plus så fick Lea sin andra b-day present, pusslet med oss på, hon blev super glad :D
 
Sen körde jag hem henne och fickade med Alexandras födelsedags present som jag först köpte och sen hem och fixa den och sen åkte jag till Alexandra,
 
 Och sen körde vi till Scarsdale för lunch på bagel ställe 
Efter massa prat och häng, plus paket öppning så blev det att åka med Alexandra på ett ärende och sen hem till henne då min bil var där.
Väl hemma igen så tvättade jag min tvätt, chilade och skrev blogg.
klockan 8 hämtade jag upp Lea och vi åkte till Au pair mötet i flint park, larchmont, träffade Janina, Laura, Denis och Penny :) jag lämnade över en lapp och pratade lite med min area director Barbara.
Sen efter lite häng där så blev det att åka hem Lea följde med mig så hem och sitta och prata och planera alla våra konsrter plus såklart så lyssnade vi på 5sos :D <3
 
Sen skjutsade jag hem henne och väl hemma igen så tittade jag på lite tv, skrev blogg innan det var dags att sova :)
 
Jiiiaaaadddåååå

Kommentera här: