Den 27 februari

Morgon alla 

Gick som vanligt upp och fixade frukost och lunch till tjejerna , skjutsade sen både Bill och Connor till tåget och med Kate I bilen så skjutsade jag sen henne till skolan. 
Väl hemma igen hann jag bädda båda tjejernas sängar innan det var dags och skjutsa Charlotte till skolan. 

Direkt efter att ha släppt av Charlotte så åkte jag till gymmet (själv , snyft Lea kunde inte komma :( ) blev ca 45 min träning sen hem och duscha och fixa till mig lite innan Laura kom och plockade upp mig för lunch. 

Hade mina Nya snickarbyxor på mig :)


Vi åkte till den kinesiska restaurangen där min familj allltid äter , så gott älskar alltså deras chicken rise soup :D

Vi pratade också en massa då Laura precis har varit i Germany och hon överraskade sin familj. Riktigt coolt.  

Sen skjutsade hon hem mig och hon stannade en liten stund , jag visade henne mitt hus (hon har aldrig varit hör) så pratade vi lite också , sen när hon åkte hem så packade jag väskan med lite frukt och goldfish cracker och åkte och hämtade Charlotte och Sophie och sen hämtade jag Kate och släppte av henne hem och sen åkte vi och tankade sen åkte vi till StamfordConnecticut för gymnastik. 

Efter att tjejerna var klara så åkte vi hem, först skjutsade vi hem Sophie och sen väl hemma blev det lite middag (hemgjord pizza mums!) sen läste jag lite och tittade på Vampire Diares innan jag kramade om kudden lol :)

Fredag i morgon
Jiiiaadåå     

Kommentera här: