25 februari

morning
 
vaknade upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, (Bill e fortfarande sjuk) så blev att först skjutsa Connor och sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan. Sen hem igen och hämta Charlotte och skjutsa henne till skolan.
 
Väl hemma blev det att packa gym väskan och hämta upp Lea för lite gym.
en liten del av gymmet :)
 
sen blev det att först skjutsa hem sen hem och läsa lite plus some lunch.
Sen hämtade jag upp Charlotte från skolan plus Teddy då dem skulle ha en liten playdate.
Så väl hemma fixade jag jordgubbar och hallon till Char och teddy plus till kate och hennes vän Silvy.
Sen tittade jag Charlotte och Teddy på en film tills han skulle gå hem och sen när Kelli fixade dinner så dukade jag och Charlotte gjorde sina läxor. 
 
Efter maten så blev det att ta farväl av Bella (en av hundarna) då hon ska flytta till en ny familj på en sjukdom ho har och hon kan inte bo tillsammans med andra hundar för då kommer hon aldrig bli frisk och hälsosam :( jobbig för oss alla , mest för Kate hon älskar verkligen sina små hundar <3
Jag tycket också det var jobbigt då jag har levt med bella länge och kommer sakna hennes sååå mycket <3
 
 
Men blir istället att istället för att vara ledsen tänka på att det kommer komma en lite valp hem :) <3
 
onsdag imorgon
 
jiiiaaaddååå

Kommentera här: