27 april

God morgon,
 
Vaknade upp lite senare fixade mig och blev att ta något snabt till frukost och sen blev det att första hämta upp Sylwia och sen Emilie.
 
Sen blev blev att köra till skolan.
 
Samma sak idag , skola skola och sen fick vi en liten rast så jag och Sylwia gick till cafet för något att äta (blev pretzel för mig) och så satt vi ute i det fina vädret
Skolan, jag vet ser ut som ett slott haha
 
och sen lite mer skola och sen lunch och vi tog samma buffe som igår fast såklart idag var det annat dem serverade :)
och dessert tog jag frukt och chokladsås :)
Emilie
 
När skolan entligen var slut och vi hade fått våran uppgift som vi ska göra klart , diedline om en månad, så skjutsade jag hem tjejerna, och Sylwia och jag har bestämt att vi ska ses snart igen, menar vi bor ju så nära och hon en en väldigt trevlig snäll tjej, hade det jätte roligt med henne och Emilie.
 
Väl hemma böev det att byta om och sen åkte jag och plockade upp min fina, söta otrliga vän Lea, oj vad jag har saknat henne, hon hade tillomed en present till mig från Puerto Rico, shoot glas och tysk choklad :)
 
 
Och sen åkte vi till det chines resturangen i Larchmont och mötte upp Anna och en ny au pair Mélanie från Frankrike.
 
Bilder ffrån kvällen, säger bara vi hade det jätte mysigt och trevligt :)
 
Min mat :)
Min finaste Lea <3
Mélanie :)
Jag och Anna <3
 
 
Efter massa prat, skratt och god mat så sa vi hejdå till Anna och Mélanie, och sen så hade Leas yngsta haft dop idag så hon hade kakor med sig, så vi satt imon bil och åt kakor till efterrätt och pratade om allt och inget, e så glad att jag har Lea, hon e ALLTID  där för en och jag kan prata med henne om ALLT !! :) <3
 mys haha :)
 
Sen blev det att skjutssa hem henne och sen väl hemma igen så gick jag direkt till sängs, var sååå trött plus ny vecka startar i morgon 
 
JIiiaadåå
 
 
 
1 anonym:

skriven

Går du i skola i USA samtidigt som du är Au Pair?

Svar: Hej, Jo det e så att man måste samla ihop 60h med skola när man åker som Au pair , men man kan också göra som mig och ta en helg lektion eller resa och så :)
Matilda

Kommentera här: