25 april

Morgon och FREDAG!!! härlig härligt
 
Vaknade upp som vanligt och gick upp och fixade frukost och lunch till tjejerna, sen skjutsade jag Bill och Connor till tågstatione , sen hem och hämta Kate och skjutsa henne till skolan och sen hem och ta ut Cody och fixa och städa i ordningen efter frukosten och sen skjutsa Charlotte till skolan.
 
Sen blev det hem och packa gym väskan och en timme på gymmet :)
 
Sen blev det hem och duscha och sen en promenad till bibloteket och låna om en bok, fint väder var det också :)
 
Sen var vädret så fint så satt ute och läste :)
 
Sen var det så att Char slutade vid 4 så hade bara väldigt bar ute i det fina vädret, sen blev det att första hämta Char och sen så skjutsade jag henne till shawn där hon hade en playdate. Sen blev det att fixa till sig då jag skulle träffa en vän när jag slutade jobba. Blev flätor idag :)
 
 
Sen så åkte jag och hämtade upp Charlotte från Shawn och sen Connor från tågstationen, väl hemma lite sista fix och sen kom min vän och plockade upp mig. För oss blev det att äta pizza sen så hyrde vi en film.
 
Blir en god natt sleep nu då jag har skola imorgon, två dagar klass, handlar om American pop culture ska bli kul, plus träffa nya människor , ska carpoola med en pols och en dansk imorgon, alltid kul med nya vänner :)
 
mE AND cODY <3 :)
 
jiiiDDÅÅ
 

Kommentera här: