Den 26 September

Hello 
 
Mycket har hänt, jag har varit i New York på au pair akademi och lärt mig massor som tex CPR och annat som man behöver veta som en au pair.
 
I dag så var det dags att lämna akademin(som hölls på ett hotel) för att träffa min nya värde familj !!!
Jag var super nervös i början men allt gick bra, Bill hämtade dig och tog mig sen med till en Italiens restaurang där dem andra var (utom kate) , dem bjöd mig på middag och efter middagen så var det dags att se var jag ska bo i 1 år. 
 
Det var Charlotte som fick äran att visa mig runt och huset är bara wow, så himla häftigt och fint. Mitt rum är också sååå mysigt, litet och bra. Och så hade dem också fixat en present basket fult med schampo , balsam, maränger, tidningar, body lotion mm. Så himla gulligt :)
 
imorgon så ska jag gå upp och äta frukost med Charlotte och Kelli och sen ska vi tillsammans gå till Charlotts skola så jag vet var den är, sen har jag hela dagen på att packa upp och att ställa in mig och söka runt i huset tills kl är 2 då Kelli kommer och hämtar mig, och vi ska hämta Charlotte igen :)
 
god natt ska sova nu :)

Kommentera här: