Den 27 september

Hej
 
idag så åt jag frukost tillsammans med Charlotte och Kelli , sen gick vi och lämnade Charlotte vid hennes skola (så härligt att man kan gå till många ställen och inte behöver man använda bilen hela tiden). Sen behövde Kelli gå och jobba så jag gick hem själv (så stolt hittade hem tillslut ) där hemmet var städerskan så små pratade lite med henne och hon var super snäll. Sen gick jag ner i mitt rum och packade upp och lite sånt.
 
vid två så kom Kelli och vi åkte och hämtade Charlotte , fast vi var lite tidiga så vi satte oss på ett café och kelli bjöd mig på varm choklad (mums). 
 
På kvällen så skulle Bill hämta Kate från hennes bästa kompis och han frågade om jag vilja följa med och ta en frozzen yoghurt innan, på deras favorit ställe , red mango. Självklart vilje jag följa med så Bill, Connor och jag åkte,  när vi kom hem så tog vi det lite lugnt och Kate , Bill och jag tittade på programmet: the sharks. 
Har klarat en hel dag i Amerika och familjen är bara sååå snäll och söt :) trivs redan väldigt bra 
 
jiiiaaddååå :)

Kommentera här: