Den 30 oktober

Hej alla fina

Idag blev det att gå upp och fixa frukost till Charlotte och lunch till Kate och Charlotte. Sen körde jag Bill, Connor och Kelli till tågstationen   

Väl hemma blev det att plocka upp Charlotte och Kate och skjutsa Charlotte till Sam (pga att jag har skola går hon med Sam till skolan) hämta upp Kates bästa kompis och sams syster Hannah för att skjutsa henne och Kate till skolan innan jag åkte hem och åt lite frukost, packade sen väskan med den stora tunga(dyra) boken och lite pennor och snack så körde jag och hämtade upp Laura och sen Zoe för sedan köra till skolan(Manhattanville college).
Lite dålig bild men en liten del av min skola, ska ta en bättre bild nästa gång, vi har faktiskt våra lektioner i ett castle. :)


Lektione var lång som vanligt och jag var trött efter gårdagen så det kände lång iallafall. 

Efter lektionen körde jag hem Laura och Zoe 

Väl hemma slängde jag in Charlotte och Kates tvätt i tvättmaskinen (så blir det bra min och Connors jag måste göra imorgon..smart tjej, inte alls lika mycket jobb ;)

Sen kom Kate hem så vi tittade på PLL tillsammans sen skjutsade jag henne till hennes fotboll som är på hennes skola. 

Precis när jag klivet över dörrkarmen så ringer Kate och frågar om jag kan hämta henne för ingen är där, får också då ett sms av Kelli att kates fotbollsträning är på ett annat ställe, så det vara bara att kliva in i bilen igen och åka och hämta Kate och sen skjutsa henne till rätt ställe( tog lite tid då jag åkte åt fel håll och fick vända men tillslut kom vi fram :)

Kom hem vek lite tvätt satte mig sen i bilen och hämtade Charlotte från hennes vän Rachels hus, vi åkte sen och fixade en grej innan jag tittade på klockan och insåg att jag skulle hämta Kate från fotbollsträningen så det var bara att köra och hämta Kate. 

Väl hemma fixade jag med tvätten medans tjejerna lekte. 

Fick sms av Kelli att dem skulle bli lite sena så jag fixade vindruvor och morötter till tjejerna.  

När Kelli kom pratade jag lite med henne och Connor innan jag insåg att det var dags igen att sätta mig i bilen och åka och hämta Bill från tågstationen. 

Enda parkeringen jag kunde göra var en fickparkering (är super dålig på dem, får aldrig in hela bilen inom rutan, fickparkering är typ det som man använder mest här, så måste träna ) men efter många försök och svett och tårar (skoja bara inga tårar eller svett) så kom entligen hela bilen inom rutan (blev så glad och stolt över mig själv haha). 

Körde hem Bill och väl hemma åt vi sen tittade jag och Kate på PLL. 
Är så glad för att jag och Kate börjar få bättre och bättre kontakt :D jag tror att hon börjar känna sig mer bekväm och säker med mig :)

Sen blev det att sova då jag imorgon ska gå för första gången i mitt liv trick and treating (ska bli sååå kul)

Juste i natt lanadar också bästa älskade pappa, Lisa och Mikaela i NYC , USA. Ska träffa dem på lördag... Can't wait ;)

Jiiiiaaddåå

Kommentera här: