Den 29 oktober

Tomorrow, tomorrow I love you tomorrow...

Jiiiaaddåå idag har mycket skoj hänt. 

Vaknade upp som vanligt , fixade frukost till Charlotte och sen lunch till båda tjejerna 

Efter att ha lämnat Charlotte i skolan så åkte jag och hämtade upp Rens och Lea för en morgon på gymmet. (Känns alltid bra att ta gymmet på morgonen)

Efter det åkte vi alla hem och duschade sen möttes vi upp på Harrys burritos och åt lunch tillsammans(måste ju umgås en massa med Rens då hon åker till califonia nästa helg :( )

Efter en trevlig lunch tog jag tåget in till city och time squer :)



Är lika fascinerad varje gång jag är här, kommer nog aldrig tröttna på time squer lika coolt varje gång haha :D

Gick runt och shoppade lite :)

Efter det lite senare mötte jag upp Kelli , Kate och Charlotte för middag (blev på ett ställe där jag har varit och ätit med pappa två andra gånger, dem har super goda hamburgare :).


Efter det fortsatte vi till Broadway för att se Annie :)



Precis innan det hela startade så kom Connor så det var tur att han inte missade någonting. 
Charlotte and Kate inne i salongen (man får tyvärr inte ta några bilder )
Men tog en smygbild på scenen ;)


Flickan som spelade Annie var Connors kompis, bästa kompis :)

Efter showen var vi alla trötta så vi mötte upp Med bilen som skulle köra oss hem och så var Bill också där, han hade hyrt en stor Bill så vi alla skulle få rum. Väldigt lyxigt att ha en bil som körde oss hem :)

Väl hemma var vi alla trötta och vi alla hade skola imorgon (jag också ) så det var att direkt hoppa i säng. 

Men jag hade en mycket underbar dag med min fina familj (känner mig verkligen som en familjemedlem). Och en Broadway show att boka av på listan, får se hur många jag kommer ha sätt inna mitt Au pair år är slut :D

Jiiiiaaddåå 

Kommentera här: