Den 27 november

GRATTIS TILL MIN FINA UNDERBARA PELIN SOM FYLLER 22 ÅR IDAG :D <3

Började morgonen med att självklart gratta denna tjej :)

Sen gick jag ner och packade väskan för idag ska vi åka till Berkshie (var min familj har ett hus )

Åt sen frukost tillsammans mes Charlotte och Kelli sen tog jag det lungt och läste lite och så innan det var dags och packa bilen och åka iväg. 
Jag satt i baksätet med Kate och Charlotte medans Connor satt längta bak i baksätet ( bilen har två baksäten )
Jag läste typ hela vägen medans Kate och Charlotte tittade på film på deras iPad. 
Efter ca 3-3:30 timmar (ett stop) så var vi enkligen framme :)

Kommer bild på huset 

När vi kom in och hade packat in alla saker i huset så kom Kellis syster med familj och också Kellis moster. 

Vi hade en väldigt lungn kväll , åt mackor och massa annat och hade väldigt kul och spelade spel, körde charader , och bara allmänt trevligt. 

Imorgon är det (min första) Thanksgiving

JIIIAADÅÅÅ 

Kommentera här: