Den 27 december

Godmorgon 

Vaknade tidigt och gick upp för att fixa till mig. 
Sa hej till Charlotte och tog sen bilen till New Rochelle för att jag hade en klipptid där på en frisör vid kl 9. 

Jag har länge vilja klippa av håret en bit (e ju såååå långt) men Charlotte tucker det e en dum ide, men jag pratade med frisören och frågade hur mycket som behövde klippas och vi tog ett gemensamt beslut att det var en del men det känns så bra och hon min frisör va jätte snäll och trevligt och kolla på resultatet blev jätte nöjd :)


Nu 

När jag kom tillbaka så träffa jag på Bill och han bara va snygg det blev ellerhur Char? Och ja hon gillade det också :)

Sen lekte jag och Charlotte med hennes furby. 
Sen åt jag frukost med min Charlotte och efter det hjälpte jag henne att ta fram kläder att ha på sig sen packade vi väskorna med skridskor för idag skulle Bill Charlotte och jag in till city för skridskor åkning :)

Så vi tog tåget till NYC sen gick vi till bryent park, tyvärr var kön såååååå lång :( 


så vi bestämde oss för att äta och sen komma tillbaka.  
Så vi hoppade in i en taxi och tog taxin till ett litet mat ställe där det tydligen e känt att många kända människor jobbar som servitörer där innan dem slog igenom :)


Vi alla åt hamburgare mums

Sen åkte vi tillbaka till bryent park och medans Bill stog i fastpass kön (den var kortare än vanliga som var ca 2-3 timmar väntar tid) så gick jag och Charlotte runt och tittade på saker 

En Stor julklapp i bryent park julgranen och Charlotte :)
Lol :p

Sen gick vi tillbaka till kön och då gick det fort. Det var bara jag och Charlotte som åkte skridskor medans Bill tog lite bilder och så. 


Charlotte i ljusblå jackan 
Me and Charlotte :) <3

Efter mycket åkandet så tog vi av oss skridskorna och Bill hade fixat varm choklad till oss. Sen fick vi springa som bara den till Grand central då vårat tåg gick. Vi hann precis lol

Väl hemma var Teddy på besök (just hans två bröder har också fötts , tror dem föddes den 24 december )
Vi åt mat och sen var jag barnvakt då Kelli och Bill gick på bio. 

Vi hade jätte kul spelade spel och lekte sen när Teddy gick hem så var det inte långt kvar innan min lilla Charlotte kom till mig och sa att hon var trött och då blev det att lägga henne till sängs. 

Vi tittade på 101 dalmatinerna på hennes iPad mini i hennes säng. Både hon och jag somnade lol

Sen tittade jag på gg med Kate innan det var sångdags för oss båda 

Hon har lovat mig att hjälpa mig i morgon då jag ska..... Ja det vill nu veta va.. Vad jag ska göra imorgon, får bli en hemlighet tills vidare lol ;)

När vi kom hem så hade jag post från pappa 
Två julkort och två paket 
I paketen var det ett nytt skal och illa hörlurar :)


Imorgon e det lördag vilket menas en dag innan Lea Anna och jag Flygger till San Francisco och Rens jiiiiipppppiiii


Jiiiiiaaadåååå

 

Kommentera här: